İçinizde aykırı bir gücün varlığını hissettiniz mi?
Açıkçası ben hissettiğimden beri öyle ahım şahım mutlu değilim.
Sizi konfordan alıkoyan (belki böyle daha konforluyuzdur:)), gündelik dışılaştıran, belki çekilmez yapan düşünceleriniz oldu mu?
Kendi penceremden bazı örnekler vermek istiyorum.
Kaldığım öğrenci yurdunda “katlarda erkek personel bulunacaktır” diye bir duyuru yapılıyor. “Erkek” neden bizim için bir tehdittir?
Arkadaşlarımın yanında rahatça kıyafetlerimi giyip çıkarırken neden “dur kız, yapma” olarak algılanıyorum?
Kuzenim beni “dediğini yapan insansın, helal!” diye alkışlar. Bizi yapmaktan alıkoyan nedir?
Her şey; düzeniniz, arkadaşlıklarınız, işiniz, aileniz yerli yerinde iken bile huzurunuz kaçık hissettiniz mi?
Sanki pek de tastamam değil.
İnsan için gerekli olan bu tastamamlık değil, kendi görüşümce.
Nihai varlığımız daha derin durumlara bağlı.
Şuan bunu yazıyor oluşum ve size geçmesi de, o durumları kendi içimizde ortaya çıkarmak için.
İnsan asıl bu hemhallikten uzak kalırsa kendine yabancılaşır bana göre.
Veya hiç tanımadan kendini tanıdığını zanneder.
SS
Kendimi hiçbir zaman tamam hissetmedim; hayat tamam değil çünkü.
YanıtlaSil