Ne ile evrilir insan?

Ne ile daha kırılmaz olur?

Nedir gün geçtikçe keskinleştiren?

Hangi efsunlu söz içimizdeki kırgınlığı atabilir?

Doyasıya gülsek de, niye acının dibine vurduğumuz anları “ah be!” diye hatırlarız?

Nedir bizi o yoldan tekrar geçiren, o şarkıyı bininci kez dinleten, o hissi yaşamak için ordan oraya koşturan?

Ben halâ sorma kısmındayım, tamamen cevaplayabileceğimizi de düşünmüyorum:) 

                                              SS

Yorumlar

  1. İnsan kendi içinde bir yolculuğa çıkar. Bu yolculuk adeta çember çizmeye benzer. Yani insan sürekli olarak o çemberin etrafında döner durur. Ama her adımı yeni bir adımdır ve her bastığı yer bir önceki bastığı yerden farklıdır. Kendi içinde kendi etrafına çember çizen insan hayatı boyunca o çemberden sorumludur. Dışına çıkma imkanı bulamadığı çemberi insanın, bizatihi anlamı olmayan hayatı anlamlandırma sürükler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

içimizden sessizce düşündüklerimizi dışımızdan seslice ‘kendimize’ söylemek

varolmanın dayanılmaz hafifliği adına

Uzun Zaman Sonra İstanbul